Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Faaliyetlerimiz Kurullar ve Komisyonlar
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Bağlı Birimler Bakanlıkların Taşra Teşkilatı Kamu Hizmet Standartları Proje ve Yatırımlar Online Başvurular
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Basın Bülteni İhale İlanları Takvim
  • İLETİŞİM
°C
2
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdulaziz AYDIN
      • Vali Yardımcıları
        • Zikri ŞAHİN
        • Hakkı UZUN
        • Fatih DAMATLAR
        • Burak Bozkurt GÜRSES
      • Kaymakamlar
        • Yunus Emre KARACA
        • Fatih KAYA
        • Talha BATTAL
        • Metehan GÜNGÖR
        • Ahmet Kasım TECİMEN
        • Ceyda DURMAZ
        • Mustafa ŞEKER
        • Fatih KURT
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Yabancı Sermayeli Şirketlerin Taşınmaz Edinimi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Faaliyetlerimiz
    • Kurullar ve Komisyonlar
      • İl İnsan Hakları Kurulu
      • İl Etik Komisyonu
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Bağlı Birimler
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
      • İl Müftülüğü
      • Bolu Defterdarlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Bolu Orman Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro İl Müdürlüğü
      • Tapu İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Proje ve Yatırımlar
    • Online Başvurular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Basın Bülteni
    • İhale İlanları
    • Takvim
  • İLETİŞİM
 

TURİZM ALANINDA HİZMET KALİTESİ DAHA DA ARTACAK

03.03.2016
 
 
 
Bolu'ya gelen yerli ve yabancı turistlerin ilimizden memnun ayrılmalarını, tekrar ilimizi ziyaret etmelerini sağlamak amacıyla turizm sektöründe faaliyet gösteren işletme çalışanlarının eğitimine yönelik bir protokol imzalandı. Bolu Valiliği, Bolu Belediye Başkanlığı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Batı Karadeniz Turizm Otelciler Derneği, Elginkan Vakfı ve Tabiatın Kalbi Bolu Turizm Derneği arasında imzalanan protokolle Bolu ilinin turizm sektöründeki hizmet kalitesinin artırılması hedefleniyor.
 
Bolu Valiliği Abant Toplantı Salonu'nda düzenlenen protokol imza törenine Bolu Valisi Aydın Baruş, Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, Vali Yardımcısı Ayhan Kartlı, İl Kültür ve Turizm Müdür Vekili Fazıl Karaduman, Elginkan Vakfı Bolu Müdürü Murat Özen, Batı Karadeniz Turizm Otelciler Derneği Başkanı Halit Ergül ile dernek üyeleri ve Tabiatın Kalbi Bolu Turizm Derneği Başkanı İnan Kalaycı katıldı.
 
"İLİMİZDE TURİZM ALANINDA ÖNEMLİ GELİŞMELER OLUYOR"
İmzalanacak olan protokolün hem kamu kurumları hem de Sivil Toplum Kuruluşları arasında güzel bir işbirliği örneği olacağını belirten Bolu Valisi Aydın Baruş,"Bolu ilimiz sahip olduğu doğal kaynakları, doğal güzellikleri itibari ile ülkemizin her tarafından hatta yurt dışından ziyaretçilerin yoğun olarak ilgi gösterdiği bir il. Böyle bir il olmanın getirdiği olumlu netice olarak ta her geçen gün turizm sektörünün, hizmet sektörünün önemli ivme kazandığını görüyoruz. Önümüzdeki yıllarda beklentimiz bu ivmenin daha da hız kazanarak artması. Yine sevindirici olan şu ki ilimizde turizm alanında önemli gelişmeler oluyor. Son zamanlarda gerek doğa turizmini vatandaşlarımıza daha iyi sunma imkanları açısından, gerekse hizmet sektöründe faaliyet gösterecek kaliteli otellerimizin yapımı anlamında iyi mesafeler alınıyor. Malumunuz olduğu üzere Bolu Kartalkaya ile kış turizmine, Abant, Gölcük, Yedigöller ile doğa turizmine diğer taraftan da önemli termal varlıklara sahip olmasının getirdiği neticeyle her geçen gün insanlarımızın teveccühüne uğruyor. Tabi turizm sektörünün, hizmet sektörünün önümüzdeki yıllarda Bolu halkı için önemli bir geçim kaynağı haline geleceğini de söylemek yanlış olmaz." ifadelerine yer verdi.
 
"TURİZM ALANLARINDA HİZMET VEREN PERSONELİMİZİN HİZMET KALİTESİ ARTIRMALIYIZ"Sadece yerli ve yabancı turistleri Bolu'ya çağırmanın yeterli olmadığının altını çizen Vali Baruş, "Tabiki ilimizin gerektiği anlamda tanıtımı çok önemli. Ama buraya çağırdığımız insanları da çok iyi misafir etmemiz lazım. Memnun etmemiz lazım ki ilimizi tekrar ziyaret etsinler, ilimizde konaklasınlar. Bu çerçevede turizme yönelik tesislerimizde hizmet veren personelimizin verdiği hizmet kalitesi çok önemli. Bu hizmet kalitesini artırmamız için de oralarda çalışan personelimizin niteliklerini yükseltmemiz lazım. Bu anlamda da sizlerle yaptığımız görüşmelerde bu hizmet kalitesini nasıl artırabiliriz, nasıl yararlı bir çalışma yapabiliriz sorularına cevap bulabilmemiz için böyle bir proje gerçekleştirmenin uygun olacağı kanaatine vardık ve bugün Bolu Valiliği, Bolu Belediye Başkanlığı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Batı Karadeniz Turizm Otelciler Derneği, bu projeyi gerçekleştirecek olan ana ortak Elginkan Vakfı ve Tabiatın Kalbi Bolu Derneği olmak üzere ortaklaşa güzel bir iş birliği gerçekleştiriyoruz.Bu protokol çerçevesinde hizmet sektöründe çalışan vatandaşlarımızın hizmet anlayışını daha iyi geliştirmek ve bu hizmeti çok daha iyi olarak insanlara nasıl sunabiliriz şeklindeki endişelerimizi giderebilmek için onların gelişimine katkı sağlayacak kişisel gelişim seminerlerini içeren yoğun bir program hazırlandı.  Bu protokol çerçevesinde yapılacak işbirliği ile yaklaşık bin civarında olduğunu tahmin ettiğimiz hizmet sektörü çalışanımız eğitim alacaklar ve bundan sonra İlimize gelen ziyaretçilerimize daha güler yüzlü, onların daha memnun olacağı şekilde hizmet sunacaklar. Bunun da ilimizin turizminin gelişimine ve hizmet sektörünün gelişimine önemli katkı sağlayacağını düşünüyorum. Şimdiden hayırlı olsun" dedi.
 
"BOLU İLİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDEKİ HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASINI HEDEFLİYORUZ"
İmzalanan protokol  kapsamında turizm alanında hizmet veren personelin eğitimleri hakkında bilgiler veren Elginkan Vakfı Bolu Müdürü Murat Özen, "Bu projeye 6 paydaş olarak işbirliği yapacağız. Bunlar Elginkan Vakfı, Bolu Valiliği, Bolu Belediye Başkanlığı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Batı Karadeniz Turizm Otelciler Derneği, Tabiatın Kalbi Bolu Turizm Derneği. Burada eğitim hizmetleri işbirliği ile bu işbirliğinde gerçekleştirilecek eğitim programları ile Bolu ilinin turizm sektöründeki hizmet kalitesinin artırılmasını hedefliyoruz. Yoğun bir program var. Programımız 21 eğitim başlığından oluşmakta. Tabi yararlanıcı olarak turizm belgeli tesislerde çalışanlar, yerel belgeli tesislerde çalışanlar ve  turizme yönelik hizmet sektöründe çalışanlar olarak tüm sektörü kapsamakta. Programımız 7 Mart Pazartesi günü müşteri ilişkileri yönetimi eğitimi ile başlıyor. Daha sonra 5 yıldızlı hizmet, hizmette müşteri memnuniyeti ve stres yönetimi eğitimleri verilecek. Diğer programlar internet sitemizden bir önceki ayın 15'inde ilan edilecek. Toplamda 1 günde 4 saat olmak üzere 21 günde bu sektöre kişisel gelişim anlamında katkı sağlamak istiyoruz. İlimize hayırlı olsun" dedi.
 
Daha sonra Bolu Valisi Aydın Baruş, Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, İl Kültür ve Turizm Müdür Vekili Fazıl Karaduman, Elginkan Vakfı Bolu Müdürü Murat Özen, Batı Karadeniz Turizm Otelciler Derneği Başkanı Halit Ergül ve Tabiatın Kalbi Bolu Turizm Derneği Başkanı İnan Kalaycıtarafından protokol imzalandı.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • www.ilan.gov.tr
  • KAAN EGM Mobil Uygulaması
Tabaklar Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:2, 14100 Bolu Merkez/Bolu
0 374 215 37 60
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız