• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Faaliyetlerimiz Kurullar ve Komisyonlar
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Bağlı Birimler Bakanlıkların Taşra Teşkilatı Kamu Hizmet Standartları Proje ve Yatırımlar Online Başvurular
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Basın Bülteni İhale İlanları Takvim
  • İLETİŞİM
°C
26
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Ahmet Ümit
      • Vali Yardımcıları
        • İlhan Turgut
        • Ahmet Atılkan
      • Kaymakamlar
        • Cengiz AYHAN
        • Muhammet Serdar ERDOĞAN
        • Betül BÜYÜKKILIÇ
        • Fatih ÇEVİK
        • Süleyman BAKAN
        • Nurhalil ÖZÇELİK
        • Okan AYAZ
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Faaliyetlerimiz
    • Kurullar ve Komisyonlar
      • İl İnsan Hakları Kurulu
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Bağlı Birimler
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
      • İl Müftülüğü
      • Bolu Defterdarlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Bolu Orman Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro İl Müdürlüğü
      • Tapu İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Proje ve Yatırımlar
    • Online Başvurular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Basın Bülteni
    • İhale İlanları
    • Takvim
  • İLETİŞİM

​​​​​​​112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü Basın Açıklaması

T.C.

BOLU VALİLİĞİ

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

 

BASIN AÇIKLAMASI

 

Ülkemiz genelinde İçişleri Bakanlığı tarafından koordine edilen ve Valilikler bünyesinde hizmet vermekte olan 112 Acil Çağrı Merkezleri’nde 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik gibi acil çağrı hizmetlerinin tüm illerde tek bir numara ve merkez altında birleştirilmesi, acil çağrıların bu merkezlerden karşılanarak sevk ve koordine edilmesi hedeflenmektedir.

112 Acil Çağrı Merkezlerinin ülke genelinde kurulmasına yönelik çalışmalar 2009 yılında başlamış ve şu an 63 ilimizde 112 Acil Çağrı Merkezleri faaliyet göstermektedir.

112 Acil Çağrı Merkezlerinin temel amacı;

- Kişilerin tek bir numarayı (112) bilmeleri ve kullanmaları,

- Tüm ekiplerin en kısa sürede olay yerine ulaşmalarının sağlanması,

- Sahada görev yapan ekiplerin asılsız/gereksiz çağrılar nedeniyle artan iş yükünün azaltılması ve daha etkin çalışmasının sağlanmasıdır.

Bolu Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’müz Çıkınlar Mahallesinde yapımı ve donanımı tamamlanarak 12.06.2018 tarihinde hizmete girerek 110 İtfaiye, 112 Sağlık, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma acil çağrıları karşılanmaktadır.

12.08.2018-10.02.2021 tarihleri arasında toplam 735.300 çağrı karşılanmış, bunlardan 183.350’si vakaya dönüşmüş, 551.947’si anonsta kapanan veya vakaya dönüşmeyen, dolayısıyla vaka formu oluşturulmayan danışma amaçlı veya gereksiz çağrılardan oluşmaktadır.

2020 yılı başında Çin’de çıkan, kısa sürede dünyayı ve ülkemizi de etkisi atına alan koronavirüsle mücadele tedbirleri kapsamında sokağa çıkmaları kısıtlanan 65 yaş ve üstü ile kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşlarımızın acil ihtiyaçlarının karşılanması için ülke genelinde olduğu gibi İlimizde de Bolu Valiliği koordinesinde 23.03.2020 tarihinde VEFA Sosyal Destek Sistemi kurulmuş, bu güne kadar toplam 10.460 talep formu oluşturularak sahadaki ekipler marifetiyle vatandaşlarımızın ihtiyaçları karşılanmıştır.

20.08.2020 tarihinde Bolu Valiliği koordinesinde İl-İlçe Salgın Denetim Merkezi (İSDEM) Sistemi oluşturularak kurumlardan görevliler yetkilendirilmiş, bu güne kadar toplam 516 ihbar alınmış, alınan ihbarlar kurumlara yönlendirilerek gerekli denetimler yaptırılıp sonuçlandırılmıştır.

Kamuoyumuza saygı ile duyurulur. 10.02.2021

 

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • www.ilan.gov.tr
Tabaklar Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:2, 14100 Bolu Merkez/Bolu
0 374 215 37 60